• Wpisów:27
  • Średnio co: 55 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 17:23
  • Licznik odwiedzin:3 229 / 1562 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
zaczynam od nowa .
mój nowy blog http://fuckfatfuc.pinger.pl/
mam nadzieje ze mnie tam zaobserwujecie poniewaz tu nie beda zadne wpisy ;*
 

 
Wpierdalam wszystko jak głupia a potem narzekam , no kurwa. Nie tak nie bedzie , oj nie...
OD JUTRA WSZYSTKO BEDZIE OD NOWA !
chcę być ładna , szczupła , mądra ....
od jutra ;
- zero słodyczy ZERO
- staram się mało jeść ( nie upominajcie mnie w komentarzach )
- ćwiczę przynajmniej 4 razy w tygodniu z Miley , Mel oraz Tiffany
- Nie prostuję włosów
- zaczynam się normalnie uczyć
- nie wymiotuję
-staram się nie ciąć

i będzie okej.

Dlaczego nie mogę być śliczna i szczupła? bo mi się kurwa dupy nie chce ruszyć . Nie zawalę , wierzę w siebie .
Aktualna waga ; 71 kg (tak wiem , zawaliłam w chuja )
I cel - 69 kg
II cel - 66 kg
III cel - 63 kg
IIII cel - 60 kg
IIIII cel - 57 kg
Dalej chcę kroczkami do - 55 kg.
Potem się zobaczy jak wyjdzie dalej .
Wymiary 18 listopada 2013 r
łydka ; 37 cm
udo ; 59 cm
obwod w pasie- 95 cm
brzuch - 89 cm
pośladki -102 cm
biodra - 95
nadgarstek- 15 cm
kostka - 23 cm
nad kolanem - 44 cm

Będzie dobrze? OCZYWIŚCIE !

Motywujecie mnie cholernie , mam nadzieję ze ja was też. Co u was? ;**

Ćwiczenia na dzisiaj ; Miley Cyrus sexy leg workout
- 1 h tańca
- boczki z tiffany
  • awatar GreenTea2000: powodzenia! im mniej "grzeszkow" tym szybciej dojdziesz do upragnionego celu. wytrwalosci pozdrawiam ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Dzisiejsze ćwiczenia :
-
-
-
a te wszystkie ćwiczenia zaraz zrobie. Wykorzystam to że rodziców nie ma w domu , potem się pouczę .
Do dupy wszystko . Waga stoi. zjebane to wszystko , zabić jedyne co ;/
 

 
Wreszcie...mam czas żeby napisać coś . Uh nie miałam czasu...nie to nie jest moje lenistwo . To dlatego że faktycznie przyszłam ze szkoły i od razu do nauki i do ćwiczeń . W ciągu tej diety baletnicy schudłam z 70 kg na 67 . Jest dobrze
Moja mama kupiła bieżnie ! można na niej robić jeszcze 13 innych ćwiczeń oprócz biegania , cieszę się Cieszę się że będę mogła zacząć dodatkowe ćwiczenia na bieżni .
Wszystko do dupy ogólnie .
Nie wiem czy sie cieszyć że schudłam 3 kg , czy to aż czy tylko...
Uh , może będzie potem leppiej.
Dzisiaj zrobię nogi z Miley Cyrus i potańczę 2 h
A jak u was? ;* <3
 

 
a do dupy to wszystko.
zabić się jedynie...ugh nie
nie zabije , co najwyżej potnę .
nie jem prawie nic , mama z bratem na mnie krzyczą...
waga spadła w ciągu 6 dni z 70 , 1 na 67 , 5.
Jest dobrze , potem 63 , nastepnie 60 . potem kroczkami do 50 kg...oh , cudownie wtedy będzie .
przykro mi że moje posty nie są za bardzo komentowane , ale wazne ze wy mnie wspieracie poprzez swoje wpisy
  • awatar Felicowa: wierzę, że osiągniesz swój cel! powodzenia ;* nie przejmuj się rodziną, najważniejsze jest to, żebyś ty poczuła się szczęśliwa!
  • awatar fucking perfect.: Jest dobrze! :)
  • awatar skinny beauty: Nie jesz prawie nic... to błąd nawet przy diecie baletnicy.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Jpprdl mama narzeka że nie jem , a jak wcześniej rozmawiałyśmy to się zgodziła. Grr
mówię jej że jadłam w szkole kanapke . Ona mi wierzy..
Dzisiaj mi powiedziała że anemi dostanę ,grr
Bilans ;
Nic
żułam 2 gumy , wypiłam 4 L wody i jedną słabą niesłodzoną herbatkę
ćwiczenia ;
jade do I.S.K.R.Y do Gliwic. Będę tam tańczyc , 3 h mi wystarczy na dzisiaj bo zmeczona jestem ;/
A jak u was , kochane? ;***
 

 
Dieta baletnicy - dzień 1
Jest dobrze , nawet bardzo Co prawda , dopiero godzina 16 , ale myślę że nie zawaliłam jedząc połówkę parówki ;x
Rano się ważyłam - waga pokazała 67,9 . Zostało mi 9 dni diety baletnicy , huehuehuehu ;D

Bilans :
połowa parówki
2 l wody
mleko (odtłuszczone )

Ćwiczenia :
Pilates -

Mel B pośladki -

Mel B ramiona -

Mel B klatka i plecy -

Mel B ABS -

Mam 2 dziewczyny , które mnie bardzo wspierają przy tej diecie , i nawzajem . Przyznam się , że jestem podekscytowana ;dd
Mam nadzieje że na baletnicy schudnę przynajmniej do 65 kg.
Będzie dobrze , nie załamuję się )
Wgl gdybym przestała jeść...ohh , wtedy bym schudła.
Mama na mnie czasami krzyczy jak mówie że nie jem tego , tego czy tego...
Mój cel to 47 kg i wyżej , uda mi się , jestem pewna !
  • awatar skinny beauty: Pierwszy dzień to całkowita głodówka :( a parówki i tak są niezdrowe :(
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Nie było mnie 3 dni . Dlaczego? Nauka -_-
Eh , wykończą mnie...
Dzisiaj rozmawialam z mamą , ide na diete baletnicy . Po co z nią rozmawiałam? Żeby sie nie przez te 2 dni nie czepiała że nie jem ;d
Będzie dobrze .
Ale na razie tak nie jest..
Gruba , brzydka , tłusta świnia je...
ughh . jestem zmeczona..wiecej nie pisze.
Co tam u was? ;* <3
  • awatar iamRika: Mama nie miała nic przeciwko diecie? ;) często tu dziewczyny piszą, że na przykład nie dotrwały do końca diety, bo rodzice nakazywali zacząć jeść, także jesteś tu małym wyjątkiem :)
  • awatar BE SKINNY ♥: To powodzenia na baletnicy ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Nie było mnie 5 dni . Dlaczego?
Piątek - nauka .
Sobota - nauka.
Niedziela - zakupy , myślenie nad zapisami (zaraz wytłumacze )
Poniedziałek - nauka

Dzisiaj też mnie czeka nauka ;c Eh , ale znalazłam czas na ćwiczenia . Z tymi zapisami , będę chodziła do I.S.K.R.A- Największego studia tańca w Polsce , w Gliwicah . Bardzo się cieszę ! *_* <3
Eh , jestem słaba . Zjadłam ciastko ;/
grr , zła Magda , niedobra madzia , oducz się !
I cel prawie osiągnięty .
Waga wynosiła 9 dni temu 70 , 5 kg . Teraz wacha mi się pomiędzy 67 , 7 - 68 , 00 .
Bedzie dobrze , tylko 2 kg do 65 !

Dla mnie i mojego wysiłku , oraz przemiany materii to mało . Jest dobrze narazie . Zaniedbałam ćwiczenia , ale teraz nadrobię troszkę

Brat mi zrobił niespodziankę . Przychodze do domu , on przyszedł jakieś 30 minut po mnie...
Przychodzi , daje mi pudełko . A tam co? Nowiutka MP3 . Bardzo się cieszę z niej , mieści się na niej ponad 600 piosenek *_* Kocham mojego brata <3
Bedzie pisał mature w tym roku ( 4 kl. technikum ekonomicznego w Gliwicach )
Ehhehe ^^ Kocham go <3 Siostre Patrycję też oczywiście XDD

Dzisiejsze ćwiczenia ;
1 h tańca
Miley Cyrus - Sexy legs day 2
20 pajacyków
20 brzuszków
20 pompek
20 przysiadów
Eheh

A wam jak idzie kochane? ;*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Grrr, jak mi sie tych tagów nie chce pisać -_- Ogólnie to z dietką u mnie jest dobrze , nawet bardzo
Niestety wczoraj nie zrobiłam żadnych ćwiczeń , ze względu na to że musiałam sie uczyć z całego tygodnia materiału . Ojć..wplątałam się w pare konkursów
* przyrodniczy *
*historyczny*
*polski z elementami historii *
Tak to jest jak chcesz mieć 6 na koniec semestru . Tak , wiem że jeszcze dużo czasu ale muszę się wziąć za siebie i z nauką , i z ciałem . Cieszę się bardzo że czytacie i komentujecie moje posty , motywujecie mnie
Ćwiczenia :
-Miley Cyrus Sexy Legs Workout
- 10 brzuszków
- 10 pajacyków
- 10 pompek
- 10 przysiadów
Codziennie ilość będzie zwiększana co 10 . Muszę jeszcze dzisiaj poprzepisywać zeszyty , ponieważ mam zapalenie gardła i mnie cały tydzień w szkole nie było . Nie wiem czy mi starczy czasu żeby zrobić coś z Ewką , ale wątpie . Materiał musze jeszcze ogrniac , pouczyć się na sprawdzian . Eh , nie załamuje się , dobrze będzie !


Ta piosenka jest zajebista . Wgl , demi jest taka świetna , śliczna , jej głos jest niesamowity...
A ja pamiętam jak grała w Camp Rock.
Jak ten czas szybko mija..oh .
Szybko przeleci . Święta , sylwester , ferie , wielkanoc , majówka , czerwiec..wakacje . Niby długo , ale szybko przeleci . Już prawie 2 miesiące za nami . Jak tyle się przeżyło , to reszta pójdzie jak bułka z masłem
Apropo bułki , zjadłam sobie bułke z masłem na śniadanie . 2 połówki , i zielona herbata do tego . Mmm , pychotka

A u was jak idzie? Przypominam że obserwuje każdego kto komentuje )
  • awatar skinny olky: ładne ćwiczenia. oby tak dalej :)
  • awatar Werka0: Jeden dzień to nic strasznego, wiadomo, każdemu się zdarza, zwłaszcza przy takim natłoku nauki (znam to :/). Powodzenia!
  • awatar ٭ Natalia: Super, że ćwiczysz :) tak trzymaj!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dzisiaj przeglądałam facebook'a Ewy Chodakowskiej . Zaczynam z nią ćwiczyć ! Ktoś z was ćwiczy? jakie efekty? Muszę sobie ustalić plan jak to wszystko będzie wyglądac
Nie będę robić głodówek , a fuuu.
Nigdy więcej . Potem bóle gardła , jeszcze do tego może być rak przełyku . Łeee , fujj
Ewcia mnie tak strasznie motywuje <3 Bedzie dobrze ) Mam przynajmniej taką nadzieję . Mam pytanko jakie ćwiczenia na nogi polecacie ?
Dzisiaj może zrobię Skalpela )
Nw co jeszcze bo źle się czuje ;/
Trzymajcie sie misie !!! <3 ;*
Napisze ktos na gg? 48969877
  • awatar chicchic: ja 7 dzien z ewka wszystko boli ,ale walcze 1 kg jest juz spalony...
  • awatar killed dreams <3: świetne <3 ;d moja koleżanka ćwiczy i efekty świetne ;d
  • awatar Werka0: Ja ostatnio dużo ćwiczę z Mel B, daje wycisk, jeśli ćwiczenia się dobrze robi ;D Powodzenia!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
Mogło być lepiej . Rano gdy wstałam , pomyslałam sobie że dzisiaj zrobię głodówkę . No tak , mama sie mnie spytała co jem na śniadanie . Ja poszłam do kuchni i powiedziałam że chce jeden plasterek sera . I co dalej? Wykłady...Madziu , anorektyczką bedziesz itp. No to zrobiła mi bułke..potem powiedziałam że nie chce obiadu - zupa zjedzona . Na kolację kromka z serem . Eh ;//
Jeszcze do tego chyba nie wspominałam , że się tne . Nie mam przyjaciół , jestem grubą niewartą świnią . Gruba , brzydka ;/ Tłuste te 67 kg . Jejciu ;//
Czy ja pragne tak wiele? NIe mam siły , ani motywacji . jestem SŁABA i tyle . Słaba ....strasznie słaba . Tak nie powinno byc ;/
Jest tu ktos , kto chciałby ze mną popisać i ustalić ze mną ćwiczenia oraz dietę ? Napisz na priv...
Jeju za rok nowa szkoła . Ja chcę byc chuda , gdzies mniej niż 50 kg . Mniej . Ale więcej niż 38 . Włosy mi urosną . Nie prostuje już , są zdrowe i lśniące z czego sie ciesze )
Własnie tylko do tego zebym była szczęsliwa , brakuje mi przyjaciół , i te 20 kg mniej ;/
Może i jestem słaba , ale wierzę że dam radę i pokonam to wszystko .
Nie ćwiczę narazie . Dlaczego? Bo mam zapalenie gardła..tak wiem a co to do ćwiczen? Bo chodzi o to że ja mam drzwi zepsute w pokoju , jak rodzice zobacza ze ja ćwicze to beede musiała iśc do szkoły, fatalne życie .
Napisze ktoś na priv w sprawie tej diety?
Trzymajcie sie misie buźkaa <3 <3 <3 *
 

 
Jezu ;o Jak tu mnie długo nie było . 48 dni, 48 dni...łosz . Jestem niezadowolona ze swojego postępowania ;/ Muszę się ogarnąć , brać za dietę i naukę . Dzisiaj na śniadanie zjadłam połowe bułki z salami , na obiad rosół . Staram się teraz tak jeść przez tydzien..tylko śniadanie i zupe . Aktywność fizyczna u mnie codziennie , to będzie m.in. taniec do 4 godzin
Tańczę old school , dancehall , hip - hop , house i podstawy breaka Kocham tańczyć , to moja pasja ktora trwa 9 rok życia <3
Wracając do ćwiczeń..będę dodatkowo oczywiście ćwiczyć. Do wakacji chcę zobaczyć ładne 46 kg....
Aktualna waga ; 68 kg ;/
I cel - 65 kg
II cel - 62 kg
III cel - 59 kg
IIII cel - 55 kg
IIIII cel - 52 kg
Potem się zobaczy jak wyjdzie dalej .
Wymiary 21 paź . 2013 r
łydka ; 37 cm
udo ; 59 cm
obwod w pasie- 95 cm
brzuch - 89 cm
pośladki -102 cm
biodra - 95
nadgarstek- 15 cm
kostka - 23 cm
nad kolanem - 44 cm

Szczerze..nie chce mi sie pisać tych tagów ani troche, ale chce zeby mooje posty były zauważalne.
Zaczynam poraz 3819832 moją dietę . Musi sie udać , musi ! Wszyscy na pingerze mnie motywują , i widze ze nie tylko ja mam z tym kłopot , także się cieeszę
Nie ma to jak zapalenie gardla ;/ eh
Mam nadzieje ze mnie bedziecie obserwowac
Kto mnie obserwuje niech napisze komentarz , odwdzięczę się
Trzymajcie sie <3 ;*
  • awatar tellmeyourname: Mamy podobną wagę, tylko nie wiem ile masz wzrostu? Powodzenia :)
  • awatar Gość: Tez uwielbiam figure Seleny!<3
  • awatar BE SKINNY ♥: będziemy cię wspierać :D Uda Ci się tym razem, zobaczysz, trzymam kciuki. :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Pierwszy dzień w szkole - zaliczony . Masakra jakaś ;// W tym roku muszę się podciągnąć z ocenami . Musze się dostać do tego gimnazjum ;_; Muszę schudnąć ! Od jutra zaczynam . Szczerze..chciałam nawet dzisiaj . Ale nie moge . Mam dzisiaj pare rzeczy do zrobienia . Musze się pouczyć , jechać do sklepu bo strój na w-f ... Ehh ;// Tak , musze sobie wszystko powtórzyć , odrobić zadania z matematyki , musze naprawde to wszystko ogarnąć , gunwo pamietam ;// No cóż ;ddd Okej jutro zaczynam dietę , motywacje mam :3 A jak u was?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Witam was po nieobecności . NIestety , moją dietę zaczynam od września/października . Jest za ciepło , nie da się ćwiczyć . Jak zacznę , to od razu mi się kręci w głowie i jest mi nie dobrze . Ale uważam na to co jem , od września wracam z nową motywacją !
 

 
dieta - dzień 2
2 dzień bez zawalania
2 dzień ćwiczeń
2 dzień bez słodyczy
6 dni do warzenia
29 dni do mierzenia
do urodzin -24 dni (mam 17 sierpnia ;p )
Ojejuu ;c Schrzaniłam . Wczoraj nic , ale nic nie ćwiczyłam . Dlaczego? Dlatego że przez okres brzuch mnie bolał ;c
Dzisiejsze ćwiczenia :
50 skrętoskłonów , Ewa Chodakowska 4x6 minut , 20 brzuszków , 10 pompek , 15 pajacyków , Mel B - trening brzucha .
Mało ćwiczeń ;c ale więcej nie dam rady ;c Może jak te dam radę , to zrobię edit i dołączę Dlaczego miałabym nie dać rady ? Okres ;_; A wam jak idzie?
 

 
Wróciłam ! Po 17 dniach nieobecności , jestem . Tryskam energią , mam siłę i motywację ! Zaczynam dietę po raz 5728592578943 i mam nadzieję że tym razem dam rade . Nie ! Tym razem na pewno się uda ! Musi się udać ! A co do wyjazdu , wróciłam o 1 w nocy . Powiem wam szczerze , że nie jestem zadowolona z tego ze na plaży musiałam się pokazywać w stroju kąpielowym . Ale jest plus W moim ośrodku , był taki chłopak , Igor , nie zagadał do mnie ale się do mnie ciągle uśmiechał i ciągle się na mnie patrzył . Wiecie jakie to jest miłe uczucie , że jakiś obcy przystojny chłopak , się do Ciebie uśmiecha? Normalnie *_* Dowiedziałam się że 2 sierpnia , 2014 roku wybieram się na wesele , kuzynki mojej mamy Cieszę się , że poznam rodzinę mojej mamy , ponieważ fakt faktem że ich kiedyś widziałam , ale jak byłam mała Nic nie pamiętam xd Ale będzie nowa sukienka , i nowe buciki *_* Huehuehue ;3 Ale wracam do diety
Dieta - dzień 1
1 dzień bez zawalania
1 dzień ćwiczeń
1 dzień bez słodyczy
7 dni do warzenia
30 dni do mierzenia
Do urodzin - 25 dni ;p
Mam za 25 dni urodziny *_* Jaram się ;3
Startowa waga - 70 kg (22 lipca )
22 lipca :
brzuch 98 cm
biodra - 101
pupa - 103
talia - 80 cm
udo 58 cm
łydka 38 cm
Ehehh masakra ;c ;c ;c Ale dam z siebie wszystko Dzisiaj poćwiczę z Ewą Chodakowską , i Mel B A wam jak idzie ?
  • awatar kate1590: yeah, nastawienie pozytywne i jedziesz :) ee tam nie ma tragedii, ale bez zawalania na na urodzinki bedziesz miala z 4/5 kg mniej :) powodzenia :)
  • awatar Korean Size: U mnie jakoś dietka stoi w miejscu. Znaczy, mi się tak wydaje, choć ludzie twierdzą, że schudłam. :D Którego dokładnie masz urodziny? :D Powodzenia <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
1 dzień diety
1 dzień ćwiczeń
1 dzień bez słodyczy

Podjęłam się diecie 800 kcal . Na cały lipiec i sierpień . A tu , są moje cele :
cel 1 : 66 kg
cel 2 : 63 kg
cel 3 : 59 kg
cel 4 : 56 kg
cel 5 : 50 kg
Jak tyle schudnę , będzie gicior Chcę mieć rozmiar spodni 36-38 , bluzek s/m . Zależy mi Za rok nowa szkoła . Mam ponad 400 dni na zmianę . Dam radę Wierzę w siebie . Szkoda że teraz wszystko zawaliłam . A miało być tak dobrze . Ale poznałam pingerowiczkę , z którą się dogadałam i na szczęście mam z nią ustalony plan i bilans
Bilans :
śniadanie - bułeczka z serem (ok 100 kcal )
obiad - zupa krupnik ( ok . 190 kcal )
podwieczorek - arbuz / grejpfrut / jabłko

Moje wymiary
5 lipca :
brzuch 98 cm
biodra - 101
pupa - 103
talia - 80 cm
udo 58 cm
łydka 38 cm
ehh ;c Masakra , ale dam radę !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Wszystko , dosłownie wszystko mi się wali. Nici z wszystkiego . 11 lipca jadę . Nie ! Nie będę się rozbierała na plaży nie ma mowy ! >.< Będę siedziała w spodenkach i luźnej bokserce . Tak nie może być ! Zawaliłam wszystko . Dlaczego ? Udaję że wszystko jest dobrze żeby się nie martwić . Dopiero jak zjadłam 2 ciastka , zauważyłam że nie mam nad sobą kontroli . Nawet rodzice mi to mówią . Noszę rozmiar spodni 42 , a bluzki L . Chcę nosić rozmiar 36 a bluzki M . Tsaa , marzenie . Chcę dojść do celu , ale ciągle to psuje . Dlaczego ? Nic mi nie wychodzi . Jestem do niczego . Nie powinno tak być . Powinnam mieć nad sobą kontrolę. Musi się to zmienić . Od jutra dzień 1 . Dzisiaj szukam motywacji , inspiracji . Od jutra zacznę biegać . Blog demordie dał mi dużo do myślenia . Wiem że są wakacje . Ale jutro wstaję o 5 : 30 , idę biegać . Przynajmniej 30 minut dziennie . Będę ćwiczyła z Ewą Chodakowską , Mel B , p90x . Wszystko co zauważę . Dam radę . Wierzę w to , ale ktoś mnie musi zmotywować . Potrzebuję wsparcia . Obserwują mnie 3 osoby . Mam nadzieję że kto doda mnie do obserwujących .
  • awatar Imre: Nie ma,że jesteś do niczego! Możesz to osiągnąć! Wystarczy kupić sobie ubranie rozmiar 36, bluzki M i ćwiczyć, jeść mniej tłusto i mniejsze ilości! :) Dasz radę, mniejszy rozmiar w szafie będzie motywował do tego,by zrzucić tyle,aby zmieścić się w nowe ubrania :)
  • awatar Ścigająca marzenia ! <3: Dasz rade ,wierze w cb , teraz sa wakacje -duzo czasu-duzo cwiczen napewno.nadrobisz ;)
  • awatar .kukardka: to i ja zaczne obserwować czy Ci się uda :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
13 dzień diety
13 dzień bez zawalania
13 dzień ćwiczeń
13 dzień bez słodyczy
do warzenia - 7 dni

do wyjazdu - 11 dni
Waga stoi . Tydzień temu była 67.9 dzisiaj mam 68.6 ;c Masakra . Ale ćwiczę , nie poddaję się .

Zaczynam ćwiczyć p90x. Spróbujcie , podobno świetne A jak wam idzie ?
  • awatar annie ♔: próbowałam wyzwanie z przysiadami, ale zawsze zapominam, że mam je robić :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
11 dzień diety
11 dzień bez zawalania
11 dzień ćwiczeń
11 dzień bez słodyczy
do warzenia - 2 dni
do mierzenia - 8 dni

do wyjazdu - 14 dni

Mam pomysł! Przez całe wakacje będę ćwiczyć ale naprawdę , a nie tak sobie Mam na to 60 dni Opadną im szczeny jak przyjdę do szkoły Chcę się mieścić w zajebiste ciuchy , pokazywać się jak prawdziwa ładna dziewczyna Kto ze mną ? Postanowione !

Cieszę się , że wreszcie wakacje ;D Zmienię się do września
Dzisiaj - grr ;c Koleżanka z klasy ma urodziny , częstowała nas słodyczami ;c Ale spokojnie Nie martwię się bo spalone to zaraz będzie ! A jak u was? Smutno mi ,bo nie komentujecie ;c
  • awatar ~ forever: woooo <3 ej napisz do mnie na priv , ja tez chce żeby im szczeny opadly i wgl wiec się zgadamy <3
  • awatar Happy √: Też chyba od dziś zacznę przysiady :)
  • awatar Be Perfect Body: Chyba podejmę to wyzwanie z abs : )
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
9 dzień diety
9 dzień bez zawalania
9 dzień ćwiczeń
9 dzień bez słodyczy
do warzenia - 4 dni
do mierzenia - 10 dni
Schudłam w ciągu tygodnia 3 kg - z 71 kg , do 67 . 9 kg Cieszę się ! ^^ Ale nie chce mi się nic pisać ;c a wam jak idzie ??
  • awatar Gość: Jak to zrobilas ?! Przyznaj sie?!! :) hah u mnie waga sie zbuntowala..i zaczynam za duzo wpierniczac -glupia miesiaczka.. eh
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
4,5 dzień diety
4,5 dzień bez zawalania
4,5 dzień ćwiczeń
4,5 dzień bez słodyczy
do warzenia - 3 dni
do mierzenia - 17 dni .

Przepraszam że wczoraj nie pisałam . Kuzynka z pzyjaciółką była , i farbowały mi włosy na blond ombre , ale rozjaśniaczem *_* Są zajebiste A możliwe że z nimi i jej grupą taneczną do Brenny pojadę w wakacjee ! ^^ Tak się ciesze ! Ta Karolina , przyjaciółka kuzynki jest bardzo miła i sympatyczna . Polubiłam ją . Miła osoba , naprawdę Dominika ( Moja kuzynka ) robi to samo co ja :

Ona śpiewa-ja śpiewam
tańczy - ja też
jest fryzjerką - też chcę być
Noo Ona ma 18 lat i robi to od urodzenia , także dłużej to robi ;P kocham tańczyć , cieszę się że może z nimi spędzę wakacje Tylko nie ma dzisiaj ćwiczeń , okres mam brzuch mnie boli jak nw co ;/

Bilans :
śniadanie - 2 kanapki z szynką i serem (około 75 kcal)

obiad - rosół ( ok 120 kcal )

kolacja - grill ;_;
Tsaa, robimy Grilla ;p Ale się cieszę że zaniedługo wakacje ! Przepraszam ;c Już są wakacje !! <3 <3 <3 <3 Sialalalalala ;D Cieszę się ! ^^
A właśnie , moja mama wczoraj dzwoniła do ośrodka ,, Saturn " w mieście Rowy , nad morzem niedaleko Kołobrzegu i Ustki . Jedziemy od 12 lipca do 21 lipca. O kurdee .
Do wyjazdu - 20 dni
Fuck ! Jak ja schudnę w ciągu 20 dni ?! Okej okej , dajemy z siebie wszystko . Po prostu jemy mniej , pijemy więcej wody i zielonej herbaty , a po okresie ćwiczymy . A na początku lipca jadę z koleżanką po strój kąpielowy z croppa neonowy ^^ Okej , okej spokojnie . Dam radę A jak u was ?

Czy tylko mi coś nawala ze zdjęciami ? ;_;
 

 
3 dzień diety
3 dzień bez zawalania
3 dzień ćwiczeń
3 dzień bez słodyczy
do warzenia : 5 dni
do mierzenia : 19 dni

Dzisiaj nw czy poćwiczę . Źle się czuję . Bilans zje***y . Masakra . Staram się . Jutro do mnie przyjeżdża kuzynka i mi obcina włosy i farbuje na blond ombre . Cieszę się . A jak u was ?
  • awatar annie ♔: u mnie też wczoraj do dupy :( dzisiaj sobie odbijemy ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
2 dzień diety
2 dzień bez zawalania
2 dzień ćwiczeń
2 dzień bez słodyczy
do warzenia : 6 dni
do mierzenia ; 20 dni

Sialallala Macie zszywka.pl ? To mój : http://zszywka.pl/u/madziap106 Dajcie swoje linki ;* Wiecie co , jak tak na siebie patrzę , to normalnie zmiana musi być ! W piątek/sobotę do fryzjera , włosy ombre A u was jak ?
Dzisiejszy bilans zawalonyy ;c Masakra ;c Ale ćwiczę Na nogi , brzuch i resztę ciała Ale jeszcze nw jakie znajdę , chce czegoś nowego poszukać
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Przepraszam za nieobecność . Laptop był w naprawie . Nie miałam jak napisać . Jestem chora . Mam wirusowe zapalenie gardła . Heh , przynajmniej dopiero w poniedziałek idę do szkoły i jakoś się pokarzę . Nie robię głodówek , które chciałam stosować . Jak przeczytałam jej ,,efekty " , skutki i całą resztę , odechciało mi się . Wolę zdrową dietę i ćwiczenia , niż głodówki , anoreksję , bulimię i szpital . Rozmawiałam z mamą . Idę w sobotę do fryzjera ;3 Mam poniszczone włosy . Dlatego idę , obetnie mi i zafarbuje ombre blond Cieszę się , że przemyślałam to . A...wy nie wiecie o czym ja myślałam ? ;o Już tłumaczę Nie umiałam zasnąć . No to zaczęłam myśleć. I mam cele . Tak , właściwie to postanowienia.
A brzmią one tak :
Cel 1 : Schudnąć do lipca 2014 roku .
Cel 2 : Nie prostować , ani nie kręcić włosów .
Cel 3 : Być milsza dla innych , pomagać innym .
Cel 4 : Oszczędzać pieniądze ;_;
Cel 5 : Nie bać się nawiązywać kontaktów z innymi .

Taa , moje cele . Hmm , dam radę ? Dam ! Jak każdy może , to ja też . A , i jeszcze to . Nie dodam bilansu , ponieważ był do bani ;_; Masakra jakaś ;-O Jak ja się mam w krótkich spodenkach pokazywać ?! Ale muszę się przyznać , że koleżanki mi mówią , że mam bardzo wyćwiczone nogi . Po prostu widać , że gdy idę albo biegnę , albo tańczę jak moje mięśnie łydek pracują . Zresztą , uda też .

Dieta - 1 dzień
Dzień bez zawalania - 1
dzień bez słodyczy - 1
dzień ćwiczeń - 1

Siallalallala. Moje wymiary :
Startowa waga ; 71 kg ;c
Obwód :
w udzie : 64
w pasie : 86
w łydce : 43
W biodrach : 99 ;oo

Widzicie ? Gruba , nic nie warta świnia ;/ Masakra jakaś ;_;
Ćwiczenia :

Fit Sugar legs
Fit sugar body workout


więcej nie dam rady ;c A jak wam idzie ? Nawet nw czy ktoś to przeczyta , ale macie.
  • awatar Healthy Lifestyle *.*: trzymam kciuki ! cele na pewno osiągniesz ! zdrowy tryb i cwiczenia to najlepszy sposób na super ciałko ! no to fajnie, ze masz miesnie na nogach ; D
  • awatar magdzikowa: @Butterfly effect: Dziękuję :) Dodaję cb do obserwujących :) Dziękuję ci ;) Wypluło mi się na ściane ;o Nie no żartujęę xD ;*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Siemka , siemka ;3 Nowa jestem
No to tak : Jestem Magda , no wiecie....mówią na mnie Horanowa albo Magdzia xD Horanowa bo jestem true directioner ;3 Noo , założyłam ten blog dlatego żebym miała się gdzie wyżyć itp. ;p A ponieważ z tego co widzę wiele z was tak jak ja chce schudnąć , będziemy się nawzajem wspierać i motywować ! ;D
Moje miary :
Startowa waga ; 71 kg ;c
Obwód :
w udzie : 64
w pasie : 86
w łydce : 43
Widzicie ? Gruba świnia Muszę schudnąć ! Może niekoniecznie do wakacji , ale idę w 2014 do nowej szkoły i chcę jakoś wyglądać ! A w wakacje jadę nad morze z chłopakiem który mi się podoba ;_; Ćwiczymy , nie poddajemy się ! OD jutra jest dieta
Noom , dajemy wszystko ! A jakie ćwiczenia polecacie ? Podajcie linki
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›